Oled kimpus mõne energiaalase küsimusega? Nõustamiskeskus aitab!

Energiamaailm on kirju ja täis küsimusi, millele omal käel vastuse leidmine võib osutuda oodatust keerulisemaks. Siinkohal tuleb appi meie nõustamiskeskus koos usinate energiaekspertidega, et leida üheskoos kliendile parim lahendus, olgu see elektripaketi, energiatoote või hoopis mõne teenuse näol.

Nõustamiskeskuse poole saab pöörduda kolmel erineval moel – nii telefoni, meili kui kodulehe vestlusakna kaudu. „Kliendid on erinevad ja igaühel neist on oma eelistatud suhtlusviis. Mõni soovib vestelda telefoni teel, teine jällegi tahab kirjutada. Meie eesmärk on olla kliendi jaoks kättesaadav ja muuta pöördumine võimalikult mugavaks,“ selgitab nõustamiskeskuse juht Maaja Saluvee.

Osa klientidest kipuvad arvama, et vestlusakna taga on päris inimese asemel hoopis robot. Tegelikult see nii ei ole. Kirjutades kirja või helistades, vastab sulle üks meie nõustamiskeskuse 137 era- või ärikonsultandist, kes on läbinud vastava väljaõppe ning aitab keerulise muuta lihtsaks ja arusaadavaks.

Nõustamiskeskuse poole võib pöörduda kõikide Enefiti teenustega seonduvates teemades.

  • Aitame leida just sinu vajadustele ja soovidele vastava elektripaketi.
  • Jagame nõu energiasäästu võimaluste osas.
  • Selgitame, mis on taastuvenergia ja kuidas alustada selle tootmisega.
  • Aitame sõlmida lepinguid, neid muuta või lõpetada.
  • Vastame arvete ja arveldamisega tekkinud küsimustele.

„Nõustamiskeskusesse saabuvad pöördumised ja nende arv on väga tugevalt seotud sellega, mis parasjagu energiaturul toimub ja mida teeb elektri hind. Näiteks on viimastel nädalatel universaalteenuse kõrvale tulnud soodsamad lahendused ja huvi nende vastu on nii suur, et meie ootejärjekorrad on muutunud tavapärasest pikemaks. Kui keskmiselt vastame 20 000 kõnele kuus, siis selle aasta märtsis saabus meile üle 40 000 kõne,“ sõnab Maaja.

Vaatamata kõnede hulgale, on meie konsultantide eesmärk pakkuda igale kliendile personaalset lähenemist. See tähendab, et isegi kui klient pöördub ühe probleemi või küsimusega, vaatame korraga üle ka tema kehtiva elektripaketi, kontrollime kontaktandmed, juhime tähelepanu mõnele olulisele energiaalasele teemale või anname lihtsalt kasulikku ja õpetlikku infot.

Kui ka sinul on mõni vastuseta küsimus või soovid pidada nõu, võta kindlasti nõustamiskeskusega ühendust! Selleks vali endale sobiv teeninduskanal ning

  • helista numbrile 777 4040 (E-R 8.00-18.00);
  • kirjuta meil aadressile teenindus@energia.ee;
  • või ava klienditeeninduse vestlusaken Enefiti kodulehel.

Jaga seda postitust

Seotud teemad

Efektiivne ettevõtlus

Säästlik energiatarbimine algab nutikalt valitud lahendustest

Tõusnud maksudest ja kõikuvast elektriturust tingituna seisavad paljud Eesti ettevõtjad küsimuse ees, kuidas tarbida targalt ja vähendada elektrikulusid. Kokkuhoid algab läbimõeldud ja nutikalt valitud lahendustest. Nutikalt valitud lahendused on sellised, mis on individuaalsed, loovad väärtust ja toovad ettevõttele kasu. 

Loen edasi »