Kindel 12 paketiga stabiilne elektrihind terveks aastaks

Fikseeritud hinnaga elektripaketid on suurepärane valik tarbijatele, kes otsivad pidevalt muutuval energiaturul stabiilsust ja soovivad maandada hinnatõusust tulenevaid riske. Kindel 12 fikseerib elektrihinna soodsal tasemel terveks aastaks. Et saaksid otsuses kindel olla, oleme välja toonud kolm põhjust, miks Kindel 12 võib sobida just sulle.

1. Hinnastabiilsus võimaldab kulusid ette planeerida

Elektri börsihind muutub iga tund erinevate tegurite koosmõjul. Loogika on lihtne: kui energiatarbimine on madal, on ka hind turul madalam. Külmad ilmad jällegi suurendavad tarbimist, mis omakorda võib energiahindu tõsta.

Selline üles-alla kõikumine ei paku stabiilsust, vaid nõuab energiakulude optimeerimiseks börsil toimuva pidevat jälgimist. Kindel 12 paketiga tead täpselt, kui palju maksad kilovatt-tunni eest, ja saad oma tarbimist vastavalt planeerida. See tuleb kasuks, kui elekter on sulle igakuises eelarves olulise tähtsusega.

2. Kindel teenus neile, kes ei soovi end pikaks ajaks siduda

Kindel 12 on hea lahendus nendele tarbijatele, kes ei soovi end pikaajaliselt siduda või alles selgitavad välja, milline elektripakett nende väärtuste ja tarbimisharjumustega sobib. Õige aeg elektrihinda fikseerida on nüüd, enne talve tulekut, mil hinnad turul pole jõudnud oluliselt tõusta.

Kes soovib kindlustunnet pikemaks perioodiks, siis paketiga Kindel 36 on võimalik hinda fikseerida kolmeks aastaks.

3. Odavam kui universaalteenus

Möödunud sügisel läksid paljud soodsa hinna tõttu üle universaalteenusele. Praeguseks on olukord muutunud ja kõik Enefiti pakutavad fikseeritud hinnaga paketid on universaalteenusest odavamad.

Näiteks tarbib keskmine universaalteenusel olev Enefiti eraklient kuus 158 kWh elektrit, makstes selle eest 30 eurot. Sama tarbimise juures oleks Kindel 12 paketi puhul summa 19,9 eurot. Nii säästaks paketivahetus kliendile aastas ligi 120 eurot.

Kindel 12 paketiga saad hõlpsasti liituda Enefiti e-teeninduses. Küsimuste korral on sulle abiks meie klienditugi.

Jaga seda postitust

Seotud teemad

Hetkel oluline

Kiire internet, kaks labidat ja jaanipäev – miks see kõik mulle korda läheb

Tere! Mina olen Inge ja olen Enefiti uus erakliendi valdkonna juht. Minu töö on seista selle eest, et meie teenused oleksid inimestele arusaadavad, kättesaadavad ja mõistliku hinnaga – aga ennekõike, et need päriselt toetaksid inimeste igapäevast elu. Et need ei jääks lihtsalt sõnadeks, jagan teiega üht isiklikku kogemust ajast enne, kui Enefitiga liitusin. See on lugu kiire interneti ühenduse vedamisest suvekodusse, aga ka usaldusest, otsustest ja sellest, mida tähendab, kui teenus tõepoolest töötab.

Loen edasi »