Enefiti klientide soovitusvalmidus ja rahulolu on kasvutrendis – aitäh teile!

Äsja valminud kliendisuhteuuringu tulemused kinnitavad, et Enefit liigub kindlalt õiges suunas – meie eraklientide rahulolu ja soovitusvalmidus on võrreldes eelmise aastaga veelgi paranenud.

Kliendid hindavad Enefiti üha kõrgemalt – aitäh, et hoolite!

Uuringutulemustest selgus, et kliendid tunnevad end järjest kindlamalt ja väärtustatumalt –  et nende arvamusest hoolitakse, teenused on mugavad, info läbipaistev ja klienditeenindus kvaliteetne. Üha rohkem kliente on valmis soovitama Enefiti oma sõpradele ja tuttavatele. Selline tagasiside on meie jaoks väga oluline ja innustab meid iga päev pakkuma veelgi mugavamaid teenuseid, selgemat infot ja kvaliteetset klienditeenindust. Me hoolime ja väärtustame samu asju.

Kliendid räägivad meist järgmist:

      • „Enefitiga on kogu elamus aegade algusest tipptasemel olnud alati, kõike pean silmas.“

      • „Hinnapakkumised on kõige paremad, minu meelest kõik on täpselt nii kui peab, mulle isiklikult kõik sobib.“

      • „Kõik kogemused siiani on olnud väga positiivsed, midagi lisada ei oska ja midagi paremaks teha pole mu silmis ka vajalik. Olgu teil ikka selline lihtne ja konkreetne lähenemine!“

      • „Hea suhtlus Tartu esinduses.“

      • „On üks klienditeeteenindaja (naine, eestlane), kellega on  alati väga meeldiv suhelda, selgitab ja soovitab.“

      • „Klienditeenindajad on väga sõbralikud ja teadlikud.“

      • „Positiivsed kogemused klienditeenindusse pöördumisel, kust olen alati saanud asjatundlikku abi.“

      • „Meeldiv  saada kiireid vastuseid küsimustele ja hästi kena suhtlemise stiil. Tänan.“

      • „On tekkinud tunne, et kliendiga arvestatakse.“

    Rahulolu kujundavad eelkõige mugavus, usaldusväärsus ja selgus

    Kõige kõrgemalt hindavad meie kliendid iseteeninduse lihtsust, lepingute mugavat haldamist, arusaadavaid arveid ja pädevat klienditeenindust. Rahulolu on kõrge nii fikseeritud kui ka börsipaketi klientide seas. Fikseeritud elektripaketi valinud kliendid hindavad  Enefiti usaldusväärsust, konkurentsivõimelisi hindu ning panust ühiskonda mõnevõrra kõrgemalt kui börsipaketil olevad kliendid. Kliendid ootavad hinnastamise osas suuremat läbipaistvust ning soovivad, et meie hinnad oleksid veelgi konkurentsivõimelisemad. Need on meie jaoks sama olulised ja jäävad meie edasise arendustöö keskmesse.

    Meie eesmärk: luua klientidele väärtust

    Tänu klientide aususele ja avatud arvamusele saame keskenduda valdkondadele, mis on kõige olulisemad. Arendame tugevusi, mida kliendid enim hindavad ja jätkame tööd valdkondades, kus kliendid ootavad rohkem selgust ja läbipaistvust.

    Tagasiside on meie jaoks alati edasiviiv jõud ja aitab meil olla teie jaoks kasulik energiaekspert. Soovime pakkuda parimat teeninduskogemust igale kliendile, olenemata elektri tarbimismahust või valitud paketist. Teie usaldus, toetus ja põnevad mõtted on meie suurim motivaator..

    Jaga seda postitust

    Seotud teemad

    Hetkel oluline

    Enefit 2025: aasta, mil elektriautode laadimine sai uue rütmi

    Kui otsida märksõna, mis iseloomustaks Enefiti avalikku laadimisteenust 2025. aastal, siis selleks on kasv. Kasvas nii laetud energia hulk, laadijate arv kui teenuse kasutusmugavus ja töökindlus. Kasvas ka kogukond, tehnoloogiline võimekus ning julgus seada järjest suuremaid eesmärke.

    Loen edasi »