Uue erakliendi valdkonna juhi isiklik lugu usaldusest, ühendusest ja tulevikku vaatamisest
Tere! Mina olen Inge ja olen Enefiti uus erakliendi valdkonna juht. Minu töö on seista selle eest, et meie teenused oleksid inimestele arusaadavad, kättesaadavad ja mõistliku hinnaga – aga ennekõike, et need päriselt toetaksid inimeste igapäevast elu. Et need ei jääks lihtsalt sõnadeks, jagan teiega üht isiklikku kogemust ajast enne, kui Enefitiga liitusin. See on lugu kiire interneti ühenduse vedamisest suvekodusse, aga ka usaldusest, otsustest ja sellest, mida tähendab, kui teenus tõepoolest töötab.
Kui kodukontor kolib suvekodusse
Olin aastaid aktiivne kaugtöö tegija. Seetõttu olen pidanud väga oluliseks, et kodus oleks alati kvaliteetne ja kiire internet. Kui tekkis mõte suvel ka suvekodust töötada, jäi see kohe ühe suure takistuse taha – mobiililevi oli vilets ja ainus internetiühendus oli läbi vana vaskkaabli. Ei saanud teha üle veebi koosolekut ega vaadata korralikku telepilti.
Ühel suvepäeval koputasid aga uksele tehnikud ja teatasid, et meie krundist läheb mööda uus fiiberoptiline kaabel. Meil tekkis võimalus liituda. See tähendas aga üht – tuli ise kaevata.
Kaks labidat, naabrimehe kopp ja kiire kalkulatsioon
Võtsime seda kui suveprojekti. Umbes 700 meetrit kaablit tuli maasse saada. Osa kaevasime käsitsi, osa tegi ära naabrimehe väike kopp. Järgmisel aastal pärast kaabli maasse kaevamist kasvas muru tagasi ning enne jaanipäeva panime kodukontori püsti.
Meil on optikakaabel, mis ei sõltu operaatorist. See tähendab vabadust valida teenusepakkujat, suurendab kinnisvara väärtust ja võimaldab suvekodust päriselt töötada. Meie piirkonnas on kaks teenusepakkujat, kelle vahel saime valida. Tehnik tuli kohale ja juba oligi internet olemas. Kõik külalised, kes meie juurde aega tulid veetma, said vaadata oma lemmiksaateid, jalgpalli või filme – katkestusteta. Ka töö sai tehtud.
Ühel päeval, kui pidin hakkama linna koosolekule sõitma, avastasin, et auto ei käivitu – aku oli tühjaks saanud. Mis siis ikka, ootasin autoabi ning osalesin koosolekul veebi teel – internet töötas!
Paindlikkus on oluline – ka suvekodus
Täna kasutan suvekodus hooajalist teenust – suveks ühendatud, sügiseks välja. See paindlikkus on minu jaoks oluline. Tänu operaatorivabale kaablile saan igal hooajal valida sobivaima pakkuja ja hinna. Ja kui vaja, jätta talveks interneti tööle ainult valvekaameratele.
See kogemus õpetas mulle, et inimesed ei otsi lihtsalt „teenust“ – nad otsivad lahendust, mis töötab just nende elurütmis. Just seda püüangi nüüd erakliendi valdkonna juhina edasi arendada.
Olen siin, et kuulata ja tegutseda
Kui ma hiljuti Enefiti tööle tulin ja nägin, kuidas meie elektri- ja internetilahendused ka teisi aidata saavad, tundsin siirast rõõmu. Näiteks tellis minu ema oma koju elektrikud just Enefitist – ja nägin oma silmaga, kui professionaalset ja põhjalikku tööd meie inimesed teevad
Erakliendi valdkonna juhina soovin olla teie jaoks olemas – nii neile, kellel on kodu linnas kui ka neile, kelle kodu on metsas, mere ääres või põllu serval. Olen inimene, kes mõtleb läbi oma isikliku kogemuse ja usun, et iga teenus peab olema väärt seda usaldust, mille klient meile annab.
Kui sul on mõni mõte, küsimus või vajadus – kirjuta või helista. Meie eesmärk pole pakkuda lihtsalt „paketti“, vaid päriselt kasulikku lahendust.
Kohtumiseni – ka seal, kus mobiililevi ei levi!