Elektriautode kasutajate ootused on viimaste aastatega kasvanud: soovitakse, et laadimine oleks kiire ja lihtne ning toimiks nii kodus, tööl kui teel olles. Reaalsus on aga see, et erinevad laadimisrakendused on seni olnud lahus: kodulaadimise äpp ühes kohas, tööandja lahendus teises, avalik laadimine kolmandas.
Enefit on astunud sammu edasi ja toonud need teekonnad kokku üheks tervikuks.
Tutvustame Enefit Charge’i – uus rakendus kodus ja tööl laadimiseks
Enefit Charge on uus mobiilirakendus kõigile meie klientidele, kes laevad oma elektriautot kodus või tööl. See hakkab järk-järgult asendama senist Enefit Volt Home äppi.
Enefit Charge pakub juba esimesest päevast paremat kasutuskogemust, suuremat paindlikkust ja töökindlust ning on ehitatud nii, et toetada tulevikus kogu sinu elektriauto laadimise teekonda.
Mis on uut?
- Ühtne laadimiskogemus kodus ja tööl. Rakendus ei piirdu enam üksnes kodulaadimisega. Kui sinu tööandja kasutab Enefiti laadimislahendust, saad laadida sama äpi kaudu ka tööl olles. See tähendab, et su auto on alati nutikalt ja õigel ajal laetud, olenemata asukohast. Uues äpis saad valida laadimiseks sobiva aja ajastatud profiilide abil ja otsustada ise, kuidas soovid laadimisseanssi alustada. Targa laadimise funktsioon aitab laadimiskulusid veelgi vähendada.
- Mitme laadija haldamine ühes kohas. Kui kodus või ettevõttes on mitu laadijat, saad neid nüüd mugavalt hallata otse rakenduses – seadista laadijaid ja jälgi oma laadimisharjumusi läbi laadimisajaloo. Soovi korral saad laadija kasutusõigust jagada ka oma sõprade või külalistega läbi Charger Portali.
- Stabiilsem ja tulevikukindlam platvorm. Uus lahendus on tehniliselt üles ehitatud suurema koormuse jaoks, toetades paremini nii kodu- kui ärikliendi vajadusi ning luues tugeva aluse ühtsele e-mobiilsuse ökosüsteemile.
Üleminek uuele rakendusele – mida pead tegema
Et saaksid laadijat edaspidi kasutada, tuleb sul aktiveerida oma konto uues portaalis.
Selleks saadame sulle e-kirja personaalse aktiveerimislingiga. Ava link ja logi sisse Mobiil-ID, Smart-ID või ID-kaardi abil. Konto aktiveerimine seob sinu isiku ja laadija – nii saad olla kindel, et uues portaalis kuulub laadija just sulle.
Oluline teada:
- Laadijad seotakse selle isikuga, kes aktiveerimislingi avab. Sidumine toimub eeldusel, et konto on aktiveeritud.
- Kui konto pole määratud ajaks aktiveeritud, võtame sinuga ühendust ja aitame protsessi lõpuni viia.
- Kui laadija on uude portaali üle viidud, ei saa seda enam vana rakendusega kasutada.
Klientide üleviimine uuele rakendusele kestab aasta lõpuni. Ühtlasi sulgeme siis meie senise Enefit Volt Home äpi.
Kuidas laadimist alustada?
Selleks on valikuid mitu:
- Kasuta laadimise alustamisel laadimiskaarti, nagu varemgi.
- Uue võimalusena logi laadimise alustamiseks sisse meie laadimisportaali ja vajuta laadija vaates nuppu „Start“.
- Alusta laadimist uue laadimisrakenduse kaudu, mille leiad App Store’ist või Google Play poest.
Portaalis näed kõiki oma laadija(te)ga seotud seadeid ning saad neid mugavalt hallata. Aja jooksul lisandub sinna mitmeid uusi funktsionaalsusi.
Aita meil paremaks saada – anna tagasisidet
Enefit Charge lansseerimine on osa laiemast muudatusest: Enefit Volt kui bränd areneb edasi ja koondub järk-järgult Enefiti ühtse e-mobiilsuse platvormi alla.
Kuigi oleme uut rakendust põhjalikult testinud, saab tõeliselt hea toote luua vaid koos kasutajatega. Kui märkad midagi, mida võiksime teha mugavamaks, kiiremaks või nutikamaks – anna meile sellest teada.
Kui sul on küsimusi või soovid lisainfot, oleme hea meelega abiks. Kirjuta meile aadressil info@enefitvolt.com, helista numbril 777 3030 või jäta oma konsultatsioonisoov meie kodulehel.


